Verzendingen: Uiteraard kunt u op onze website nog 24 uur per dag bestellen. De actuele levertijden worden bijgewerkt op onze site. DHL houdt zich ook aan de officiële maatregelen. Bezorging onder rembours is dus niet meer mogelijk en jouw pakket zal contactloos aangeboden worden aan de deur. Het verwerken van de retouren zal 1-2 werkdagen duren.

Contact: Op werkdagen tussen 09:00 en 19:00 zijn wij nog steeds bereikbaar. Mocht u ons telefonisch niet te pakken krijgen, graag mailen naar info@milamatrassen.nl.

Wij doen ons uiterste best om binnen 2 werkdagen uw vraag te beantwoorden

De verzendtermijn van uw bestelling bedraagt 1-2 werkdagen, of langer mits aangegeven na ontvangst van uw betaling. Het verzendtermijn staat bij ieder product aangegeven, echter kan het zo zijn dat een artikel (tijdelijk) uitverkocht raakt rondom de periode dat uw bestelling is geplaatst. Mocht dit het geval zijn, dan informeren wij u hier zo snel mogelijk over. Er zal dan een alternatief worden aangeboden of u heeft de mogelijkheid om de order te annuleren en het aankoopbedrag terug te ontvangen.

Verzending & verzendkosten

* Boven 50 euro, gratis verzending binnen Nederland, België & Duitsland

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

Als de 1e aflevering niet lukt, en de aflevering niet bij de buren plaatsvindt, krijgt u van DHL een kaartje in de bus. Op dit kaartje staat een code vermeld, waarmee u kunt inloggen via de DHL website. U kunt dan zelf bepalen waar en wanneer het pakket afgeleverd moet worden. Let op: dit dient u dezelfde dag, van ontvangst van het kaartje te doen, vóór 23.59 uur.

Indien u geen gebruik maakt van deze mogelijkheid, dan zal de pakketdienst de volgende dag nog een poging doen om het pakket aan te bieden. Onze bezorgdienst komt maximaal 4 keer langs om het pakket aan te bieden. Is het afleveren dan nog niet gelukt? Dan gaat uw pakketje helaas weer retour naar de afzender!

Hoe zit het met de verzending als ik een partij/grote order heb geplaatst?

Indien uw bestelling wordt verwerkt als ‘partijenpost’ ontvangt u ook een track & trace code van ons. Dit kan even duren dus gelieve eerst 24 uur te wachten voordat u contact met ons opneemt. De track and trace code krijgt u verzonden naar het ingevulde e-mailadres, waarna u uw bestelling op de voet kunt volgen. Bij Mila Matrassen worden 90% van de bestellingen verstuurd  binnen 3 werkdagen. Dit is afhankelijk van de voorraadstatus van het product dat u heeft besteld. Wij zullen trachten u tijdens het verwerken van uw bestelling, op de hoogte houden van de status.

Bent u toch niet helemaal tevreden? Zo kunt u de bestelling retourneren!

Bent u niet tevreden over het product dat u ontvangen heeft? Jammer, maar dat kan natuurlijk gebeuren! Mocht u de aankoop toch willen retourneren, dan krijgt u van ons 30 dagen de tijd om het pakket op te sturen. Binnen 14 dagen kunt u dit zonder reden retourneren. Maakt u gebruik van de overige 16 dagen binnen de retourtermijn? Dan ontvangen wij graag de retour reden via een mail naar onze klantenservice. De bedenktermijn van de retourperiode gaat in op de dag van ontvangst van het pakket.

Voor een retourzending kunt u onze retourprocedure hanteren. Bij een retourzending verzoeken wij u het gekochte product in de originele verpakking terug te sturen en in een verzendzak op de post te doen. Plak het pakket goed af en zorg dat het adres juist is ingevuld. Tot slot vragen wij u of u het formulier kunt invullen en naar ons kunt mailen als bijlage: info@milamatrassen.nl

 U kunt dit ook meezenden met de terug te sturen artikelen om uw retour aan te melden en in goede orde aan te laten komen.

Download het formulier voor retourneren:

Voor het retourneren heeft u 3 opties, welke u kunt aangeven op het formulier, namelijk:

  1. Retourlabel: Wij mailen u een retourlabel, indien u hierom gevraagd hebt. U plakt deze op de zak/doos (LET OP: niet op de verpakking van het artikel) en geeft het pakket af bij een DHL Parcelshop. Zie https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/parcelshop voor een shop bij u in de buurt, kosten hiervan zijn € 4,95.
  2. Afhaalopdracht: Wij plannen een afhaalopdracht in bij DHL. De koerier komt het pakket overdag bij u ophalen tussen 09:00 en 18:00. Kosten hiervan zijn € 4,95.
  3. U stuurt het pakket zelf voldoende gefrankeerd (verzendbewijs bewaren) terug naar:
    Van Der Giessenweg 4, 2921 LP Krimpen Aan Den Ijssel Nederland
    Kosten hiervan worden bepaald door de partij waarmee u de retour hebt verzonden.
Verkeerd artikel of artikel met gebreken/fabricagefout ontvangen?

Tijdens de inkoopmomenten én aflevering bij ons magazijn kijken wij onze producten goed na op kwaliteit, afwerking en verpakking. Helaas kunnen wij hier toch wat over het hoofd hebben gezien. Het is dus belangrijk dat u direct na ontvangst controleert of het artikel onbeschadigd en compleet geleverd is. Klopt er iets niet aan uw bestelling door bijvoorbeeld een verkeerd geleverde kleur of foutief artikel? Meld ons dit dan z.s.m via de mail of telefonisch! Dan kunnen wij direct kijken wat wij voor u kunnen betekenen. Indien u mailt naar info@milamatrassen.nl is het belangrijk om in het onderwerp ‘Retour en ordernummer’ te vermelden, inclusief uw naam, de reden en producten die u retour wenst te sturen. Er zijn uiteraard geen kosten voor u verbonden bij een retourzending met fabricagefouten en/of indien wij in gebreke zijn gebleven.

Wat zijn jullie retoureisen?
  • Binnen 30 dagen kunt u uw aankoop retourneren door het product weer te verpakken (in originele verpakking) en ongebruikt en onbeschadigd retour te zenden naar ons adres. Dit kan zowel door het pakket te laten door DHL, via een retourlabel en DHL parcelshop, of door deze zelf te sturen met een van de overige koeriersdiensten. Wij verzoeken u hierbij een brief, gekoppeld met uw ordernummer, uw naam en uw rekeningnummer (voor het terug storten van uw bedrag) mee te zenden of via de mail aan te melden.
  • Retourartikelen dienen ongebruikt te zijn en in de onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking te zitten. Daarnaast moet het product goed verpakt en dichtgeplakt zijn in een verzendzak, om beschadiging en dergelijke te voorkomen.
  • Heeft u de verpakking toch opengemaakt, maar wilt u alsnog afzien van de aankoop? In geval van beschadiging aan de verpakking wordt er €5,- van het aankoopbedrag gereserveerd als schade en ompak kosten. Ga dus zorgvuldig om met de verpakking van een artikel. Schrijf geen teksten en plak geen stickers, retourlabels of plakband op de originele verpakking. (zie hieronder)
Let op: Label niet op de productverpakking, maar op de verzendzak/doos plakken!
  • Verpak de retourartikelen in een doos, of retourneer het in dezelfde zak/doos waarin het is afgeleverd. Gelieve wel tape om het pakket doen om beschadiging tijdens transport tegen te gaan.
  • Slaapartikelen mogen om hygiënische redenen wel uit de verpakking komen maar niet op een beslapen bed of dergelijke worden gelegd.
  • De artikelen dienen compleet te zijn, zoals bij ontvangst hiervan.
  • Op de retourzending dient duidelijk het ORD-nummer vermeld te staan.
  • Problemen met de verzending bij of door het bedrijf dat zorg draagt voor de retourzending naar ons, zijn voor risico van de klant. Bewaar daarom altijd uw verzend of afgifte bewijs.

Uitgesloten van retourneren zijn:

  • alle geopende artikelen. In verband met hygiëne willen wij graag ervoor zorgen dat alle geretourneerde producten ongeopend zijn.